csalók

Magyarországon egyre többen igyekeznek pénzhez jutni, valódi befektetett munka nélkül, mások hiszékenységét, tájékozatlanságát, elkeseredettségét kihasználva. Eddig még nem találtunk olyan szervezetet, akihez fordulni lehetne, ha ilyen esetet leleplezünk. Így egyetlen fegyverünk lehet, a nyilvánosság. Minél több emberhez jusson el, minél több történet!

2011. szeptember 8., csütörtök

Fa játék összeszerelés - friss hirdetés a szuperinfóban

Megnéztem a szuperinfó hirdetéseit, és találtam egy újabb ún."otthonvégezhető" cikket. Már nem is úgy tekintettem a hirdetésre, mint lehetséges pénzkereseti forrásra, hanem, hogy akkor nézzük csak, hol a csalás.
Beírtam a google keresőbe a cég nevét és ezeket a cikkeket találtam:

Utána kell nézni a neten, én megtettem, egy kamu cég. Tavaly megszüntették, más néven szerepelt, de szintén csalás áldozataiból jutott pénzhez. Idén újjáalakult, más néven, talán jan. 20. körül jegyezték be. Februárban már hirdetett olyat, hogy "borítékolás otthon stb.", szó szerint nem tudom, de megtaláltam a hirdetésüket. Gondolj bele, hogy érné meg az egy cégnek, hogy az ország egész területére hordjon szét fajáték, vagy bármilyen alapanyagot, hogy te munkához juss? Hát sehogy nem érné meg, meg aztán nincs is ilyen. Vagy gondolod, majd borítékokat fuvaroznak neked? Meg el is viszik? Ennyire naív nem lehetsz. Valós munkánál nem a jelentkező fizet, hanem a cég fizet a megbízónak, hogy keressen neki munkaerőt. Ez így működik, ezért senkinek ne fizess, ha ilyet talál, de sajnos a neten csak ilyen "otthoni munka", meg "keress sok pénzt", meg "dolgozz a neten", meg 1-2 órai munkával" stb., sorolhatnám, el tudod képzelni, hogy "alig" munkával akár 80-100 ezret is megkereshetsz otthon? Hát ha így lenne, nem hirdetnék, ezek mind valótlan munkák, piramisjátékra épülnek, és az a lényege, hogy amikor már téged becsaptak, te is hirdesd ugyanazt és akkor majd nálad is fognak jelentkezni és te ugyanúgy becsaphatsz másokat, és így folytatódik... Ha valóban ennyit lehetne keresni, nem hirdetés útján vadásznák be a palimadarakat, mert nem is tudnál róla, ugyanis képzettség nélkül nincs is ilyen munka, de ha lenne, akkor azt a rokonoknak, barátoknak ajánlanák, nem tök vadidegeneknek, akik (ha valós lenne a munka) akkor nekik még konkurenciának is számítanánk. 
A lényeg: ne fizess semmilyen "munkáért", mert az mind "piramisjátékszerű" átverés, akármennyit kérnek érte.


Lazar Tibornak hivnak Egy Erdelyi uzletember vagyok,vasaroltam a VIKANOS HUNGARY Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. 4225 Debrecen Alkotás utca 71 kozmetikai termekeket,nagyon atvertek tobb mint fele lejart termek volt,ezen a heten megkeresett telefonon a Wam Holding Ceg az elobbi ceg felhatalmazasaval hogy en tartozok nekik 1000 euroval es adjam meg,sokat zavartak telefonon,fenyegettek es hirdetest is tettek fel hogy behajtoceget keresnek ellenem,most perbe fogom oket,szelhamosak.Mikor vasaroltam tettek egy olyan ajanlatot hogy MLM rendszerbe forgalmazak Romaniaban egy erdekes Angliai VIKANOS UK Ltd.cegtol gyogynovenyes tinkturakat,ami regi receptura alapjan meregtelenito,amit a sajat szememmel lattam hogy ezeket a termekeket ok gyartjak itt magyarorszagon egy muhelyben es eladjak mint draga meregtelenito szer,ellenorizek ez a ceg egy nagy kamu szelhamosak


Az elobbi uzenetbol kifelejtettem,hogy akiket meg atvert ez a ceg kerjem irjon a lazartibor_ro@yahoo.com emailcimre,segitsenek az ugyvedeimnek,koszonom


Ez a WAM holding egy nagy kamu. Én hál' Istennek nem dőltem be nekik, csak a tájékoztatójukat igényeltem. Már az is gyanús volt, hogy pesti címre kellett írni, de a válaszküldeményen már debreceni bélyegző volt. Aztán azt írták, 9900 Ft-ért vegyem meg a "kezdő csomagot" - na itt gyanút fogtam, utánanéztem a társaságnak.
Az áldozatok szerint miután megveszed a kezdő csomagot, és kicsengeted a pénzt, a cég közli, hogy "bocsi, betelt a piac, próbáld magad eladni a cuccost" - az a bibi, hogy a cucc kábé ötszáz forintot ha ér (néhány fadarab meg csiszolópapír)... :S



Forrás: http://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__egyeb-kerdesek__965294

Figyelem!!! Ma kaptam ezt az üzenetet! Rengeteg a csaló!

A szüleim találták egy hirdetést, amiben a Wam Holding Kft hirdet Otthon végezhető munkát, fa díszeket kell összeszerelni. 990Ft megmondják hol lehet érdeklődni. Utána kiküldenek egy levelet ahol leírják hogy lehet rendelni egy csomagot ami 9900ft, amibe fa díszek vannak (kb 500ft-ért) és ezt kell összeszerelni (ami eleve olyan apró, hogy lehetetlen gyorsan összeszerelni és nem éri így meg) és utána ezt vissza kell küldeni és ők fizetnek. Mikor ez a csomag megérkezik, akkor ki kell fizetni a 9900ft-ot és utána közlik, hogy be telt ez a munkakör és add el magad a fadíszeket. Utána küldenek mégy egy lehetőségről ajánlatot ami 20.000Ft-ba kerül és megint átvernek. Csak hogy én megnéztem a fórumokon, hogy mit írnak a Wam Holding Kft-ről, ezekről a fadíszekről. És nem jókat. Mindenhol azt írják átverik a szegény embereket. Az élet, a sors ezt többszörösen vissza adja majd nekik. Van bőr a pofájukon! Kicsit tájékozódni, informálódni kell és akkor az embert nem tudják átverni. Szerencsére ma már van erre lehetőség. Az emberek leírhatják, hogy hogy verték át őket és más ebből tanul és nem esik bele ebbe a hibába!
Lehet, hogy a Wam Holding kft-nek van pénze ebből, de MILYEN ÁRON!!! Eleve szegény embereket vernek át! A pénz nem minden! Majd az élet többi területén megbűnhődnék ezért!

Légyszíves mindenki küldje tovább az ismerősének ezt az emailt, hogy minél többen tudjanak róla.


Bejegyzés forrása: http://hianypotlo.hupont.hu/7/vigyazz

Kedves Marika!
Most csak néhány nevet említek, akik mostanában (is) hirdetnek: 1. Szántó Judit. 2. Wam Holding Kft., de van, aki ugyanazt hirdeti, mint Szántó Judit, csak nem ír nevet, pusztán e-mail cím van. A Wam Holding az valóban most bejegyzett cég, de tavaly még más nevük volt, akkor eljárást indítottak ellenük, bírósági végrehajtás miegymás, most nem emlékszem akkor mi volt a nevük, lényeg az, hogy tavaly azonnali hatállyal megszüntették a céget, és ugyanezek januárban már be is jegyeztették magukat ezen a néven: 
És nagyon sok ellentmondás van a hirdetésükben, én már több helyről összeszedtem, és egyik üti a másikat, csak figyelni kell. Szóval nekik se dőljetek be: februárban a Budapesti Piacban ezt hirdették: „OTTHON VÉGEZHETŐ borítékolási,szórólapozási munkát kínálunk fŐés mellékállásban. Kereseti lehető-ség 160.000 Ft/hó. Jelentkezni levélben WAM Holding Kft. 1387 Budapest,Pf.: 44.”Itt megnézheted:http://www.busz.hu/uploads/2652.pdf
(Betű- és helyesírási hibákat benne hagytam!) 
Nyárra elfogytak a palimadarak és már fajáték-összerakás néven hirdetnek (egyelőre), aztán ha nem lesz palimadár, keresnek más "álmunkalehetőéget" és folytatják tovább a tevékenységüket. Azért a fajátékcsomagért, amit ugye te kapnál munkának, te fizess először 9.900 Ft-ot!, de előtte, aki elküldi neked ezt baromságot, amit „jelentkezési lapot’nak csúfolnak, fizess regisztrációs díjként 600-1000 Ft-ot regisztrációs díjként, kinek mennyi bőr van a pofáján, annyit kér. Szántó Judit se írjatok, mert ő is „csak” regdíjat kér, 900-at, aztán közli veled, hogy ő csak közvetítő, neki semmi köze a céghez.
Wam Holding, és fajáték-összerakás-szereléssel etetnek, de nincs az a jólmenő cég, aki zacskónként hordja országszerte a faalapanyagot meg a zacskót, és megy is érte. Hát a benzinköltség többe kerülne, mint maga az anyag, persze egy másik ugyane hirdetésükben már az van, hogy postán küldik. Ki fizetné a révészt? Vagyis a postaköltséget, Ők? Hát akkor szintén tönkremennének (már ha valóban lenne náluk ilyen munkalehetőség). Vagy Te, aki dolgoznál nekik? Hát akkor az a kis kereseted menne a postára.
Még egy honlapjuk sincs! Semmi, nemhogy autójuk... faxszámot meg lehet adni bárkiét, azzal nem fogsz tudni sose kommunikálni. (folyt. köv.)


Bejegyzés forrása: http://marketing.network.hu/forumtema/elveszitettem-allasomat-felek-hogy-elveszithetem-allasomat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése